Spyder 3
Spyder 3 přináší obrovská zlepšení v ovládání, chování při startu a maximální rychlosti. První věci, které si pilot Spyderu všimne, jsou lepší nafukování a startovací vlastnosti, a výrazně více obratné a přesné ovládání. Spyder 3 je navržen pro piloty všech úrovní schopností, od nově kvalifikovaných po pokročilé. Jedná se o paramotorové křídlo s plným reflexním profilem.
- Snadné nafukování při bezvětří
- Krátká vzletová dráha
- Snadné použití
- Stabilita v turbulentním vzduchu
- Systém řízení oušek (TST)
- Technologie Shark Nose
Spyder 3 přináší obrovská zlepšení v ovládání, chování při startu a maximální rychlosti. První věci, které si pilot Spyderu všimne, jsou lepší nafukování a startovací vlastnosti, a výrazně více obratné a přesné ovládání. Spyder 3 je navržen pro piloty všech úrovní schopností, od nově kvalifikovaných po pokročilé. Jedná se o paramotorové křídlo s plným reflexním profilem. Založen na modelu Roadster 3, Spyder 3 používá pečlivě vybranou kombinaci lehkých tkanin pro hlavní plochy a žebera, s optimalizovanou interní konstrukcí, což snižuje hmotnost plachty a objem balení. Lehčí plachta je celkově pozitivní, s jednodušším startem, pohyblivějším a citlivějším pocitem a zlepšenou pasivní bezpečností (snížená setrvačnost plachty).
PILOT
Piloti všech úrovní budou milovat bezchybné startovací vlastnosti a pevnou stabilitu v aktivním vzduchu a v akcelerovaném letu. XC piloti ocení celkovou efektivitu, výkon a obratnost S3. Jedná se o opravdu všestranné křídlo; je perfektní pro všechno od základních okruhů po epická XC dobrodružství a precizní létání v nízkých výškách.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Spyder 3 přináší všechny výhody pokročilého reflexního profilu a patentovaného OZONE SharkNose. Reflexní profil Shark Nose OZONE byl vyvinut speciálně pro motorové létání. Udržuje konstantní úroveň vztlaku a vnitřního tlaku v širokém rozsahu úhlů náběhu, což poskytuje výjimečnou stabilitu v celém rozsahu rychlostí. I v turbulentním vzduchu, i při nízkých úhlech náběhu, je Spyder 3 odolný proti kolapsu – reflexní profil absorbuje turbulence a zůstává nafukován i bez zásahu pilota. Při vysokých úhlech náběhu je rozsah brzdy velmi odpouštějící, což znamená, že lze provádět hluboké zásahy bez rizika stallu.
DESIGN
Spyder 3 má novou interní strukturu navrženou tak, aby zvýšila pevnost a životnost plachty bez přidání hmotnosti. Další změny byly provedeny v natočení křídla a celkových délkách šňůr, aby se zlepšila stabilita při náklonu a tlumení účinků kroutícího momentu motoru, zatímco se zlepšuje celkové ovládání.
START A PŘISTÁNÍ
Na zemi je nafukování plynulé a konstantní při jakékoliv rychlosti větru, s jemným a stabilním vzestupem bez přelétání nebo zpoždění, dokonce i při nastavení trimů na pomalou pozici. Díky své výjimečné schopnosti nafukování exceluje v podmínkách bezvětří s nízkou rychlostí vzletu, což vám umožní startovat a přistávat na malých plochách.
RADOST, PŘESNOST A OBRATNOST
Přestože má snadnou a odpouštějící povahu, nejmarkantnější charakteristikou Spyderu 3 je jeho zábava a obratnost – je to opravdová radost létat. Ovládání je snadné, předvídatelné a odpouštějící, a zároveň přesné a reaktivní. Systém řízení uší udržuje tento vysoký stupeň přesnosti a obratnosti i při letu s akcelerací.
REVIEWS
Spyder 3 20 review by Tucker Gott >>
Spyder 3 review by Aviator PPG >>
- Top Surface Cloth: Dominico N20D / Skytex 27 Classic
- Bottom Surface Cloth: Skytex 27 Classic
- Rib cloth: Dominico 30D FM / Skytex 27 Hard
- Upper lines: Liros DSL70
- Mid lines: Liros DSL70/140
- Lower Lines: Edelrid 6843-200/160
Downloads
- Manual: EN
- Manual: FR
- Manual: DE
- Manual: ES
- Line Chart
- Rigging Diagram
- DGAC Spyder 3 22
- DGAC Spyder 3 24
- DGAC Spyder 3 26
- DGAC Spyder 3 28
- DGAC Spyder 3 30
SIZES | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 |
Number of cells | 48 | 48 | 48 | 48 | 48 | 48 |
Flat area (m2) | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 |
Projected area (m^2) | 17,2 | 18,9 | 20,6 | 22,4 | 24,1 | 25,8 |
Flat Span (m) | 10,01 | 10,59 | 11,06 | 11,52 | 11,95 | 12,37 |
Projected Span (m) | 7,98 | 8,32 | 8,69 | 9,04 | 9,39 | 9,71 |
Projected Aspect Ratio | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 | 3,7 |
Flat Aspect Ratio | 5,1 | 5,1 | 5,1 | 5,1 | 5,1 | 5,1 |
Root Chord (m) | 2,54 | 2,67 | 2,79 | 2,9 | 3,01 | 3,11 |
Glider Weight (kg) | 3,91 | 4,19 | 4,42 | 4,66 | 4,88 | 5,13 |
PG Weight Range (kg) | 55-70 | 55-80 | 65-85 | 80-100 | 95-120 | 110-140 |
PPG Weight Range (kg) | 55-100 | 55-105 | 65-120 | 80-140 | 95-160 | 110-190 |
DGAC | DGAC | DGAC | DGAC | DGAC | DGAC | DGAC |
* Weights may vary up to 50gm per size due to slight variations in the manufacturing of the fabric used.